Jäsentarjoukset

Horse Comfort Chrystal VG1

Alsaelan jäsentarjoukset 2018

Jäsenyys on pääasia!
5 € alennus uudesta VG1-standardin mukaisesta kypärästä Alsaelan jäsenille! Tarjoukseen ovat oikeutettuja kaikki tänä vuonna jäsenmaksunsa maksaneet jäsenet.

Kun tilaat kauttamme uusien turvallisuusstandardien mukaisen kypärän, saat siitä viiden euron alennuksen. Tänä vuonna virallisissa kilpailuissa täytyy käyttää VG1-standardin kypärää. Muulloinkin se turvaa pääsi entistä paremmin. Lue lisää SRL:n sivuilta.

Valitse näistä:

LamiCell Ventex VG1
musta, kevyt ja säädettävä kypärä. Irroitettava vuori.
Säädettävät koot  M (52-56) ja  L (57-61).
Koivurinteen normaalihinta 89 €, JÄSENHINTA 85 €.

LamiCell Ventex Fuksia VG1
fuksianpunainen kevyt ja säädettävä kypärä. Irroitettava vuori.
Säädettävä koko  M (52-56) .
Koivurinteen normaalihinta 89 €, JÄSENHINTA 85 €.

Horse Comfort Chrystal VG1
Kaunis malli, joka istuu hyvin päässä. Säädettävä koko ja pienet tuuletus aukot edessä ja takana. Samettimainen pinta, strassikoristeet.
Säädettävät koot  S (53-55), M (56-58) ja  L (59-61).
Koivurinteen normaalihinta 75 €, JÄSENHINTA 70 €

******
Tee tilaus alla olevalla lomakkeella. Toimituskulut lisätään tilauksesi hintaan, ellet nouda tuotteita Pälkäneeltä tai Alsaelan tapahtumista. Tuotteet laskutetaan pian tilaamisen jälkeen, kun on varmistettu, että tilaamaasi maalia ja kokoa on saatavilla tukusta. Tilaukset tehdään kerran kuussa ja ajankohta ilmoitetaan tilaajille.

Puhelimitse saat lisätietoja tuotteista ja toimituksesta Kati Leppälahdelta, p.  040 5599 367.

Jäsentarjoukset ovat Alsaelan jäsenetu vuodelle 2018. Ne tarjoaa Koivurinteen issikkatila. Tarjouksiin ovat oikeutettuja kaikki yhdistyksen jäsenet, eikä tilausmääriä ole rajoitettu.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.