Jäsenedut

Alsaela haluaa tarjota jäsenilleen erilaisia etuja, jotka ovat käytettävissä ja tarjolla kaikille toimintavuoden aikana jäsenmaksun maksaneille. Jäseneksi voi liittyä jäsenlomakkeella.
Vastausviestinä saa ohjeet jäsenmaksun maksamiseksi.

Jäsenmaksu on 10€/jäsen/vuosi tai 30€/perhe/vuosi.

1. Talkoopassi
- mahdollisuus kerätä talkootöitä tekemällä pisteitä, joilla saa alennuksia  Alsaelan järjestämien koulutusten, kisojen, matkojen ja vastaavien tapahtumien osallistumismaksuista. Pääsymaksupalautuksia talkoopisteitä vastaan saat myös todella monista yleisistä hevostapahtumista Suomessa ja ulkomailla - katso lista täältä!

2. Koulutukset ja kurssit
- Alsaela järjestää erilaisia koulutuksia ja ratsastuskursseja, joiden hinnat ovat edullisempia jäsenille. Sennujen ratsastuskursseja järjestetään esim. Iso-Tuomiston tilalla Annika Kyrklundin ohjauksessa. Myös SIHY:n lisenssikursseja (teoriapainotteisia) järjestetään.

3. Ratsastusvalmennukset
- Alsaela pyrkii järjestämään huippuvalmentajien valmennustunteja, joista osa on suunnattu vain jäsenille ja kaikille avoimet valmennukset on edullisempia jäsenille. Nuorisovalmennuksia järjestetään säännöllisesti, valmentajana toimii Annika Kyrklund.

4. Hevos- ja ratsastustarvikkeita sekä hyvinvointituotteita  jäsenetuhinnoin
- Alsaelan yhteistyökumppanin Koivurinteen issikkatilan kautta jäsenille tulee kuukausittain tarjouksia laadukkaista hevosen ja ratsastajan tarvikkeista sekä ihmisten ja hevosten hyvinvointituotteista. Katso tarjoukset täältä!

6. Suomalaista käsityötä
- Alsaelan oma ”mummu” kutoo islantilaiskuvioisia pipoja, tumppuja ja sukkia tilauksia
vastaan. Nämä kutomukset on tarjolla Alsaelan jäsenille alennettuun hintaan.

VARMISTA jäsenlomakkeella ilmoittamalla, että yhdistyksellä on sinulle toimiva sähköposti, jotta jäsenkirjeet ja tarjoukset löytävät tien luoksesi!