Nuoriso

Annika ja Flipi
Annika ja Jara frá Horni MM-kilpailuissa 2015.

Nuorisovalmennukset 2022

Alsaelan nuorisovalmennukset on tarkoitettu kaikille alle 21-vuotiaille kerhon jäsenille ja ne järjestetään vuonna 2022 Annika Kyrklundin luona Iso-Tuomiston tilalla Ryttylässä. Valmennusten tavoitteena on tukea ja edistää nuorten islanninhevosharrastusta. Annika on  FEIF-ratsastuksenohjaaja (taso 2) ja kansainvälisen tason kilparatsastaja.

Valmennuspäivät sisältävät vähintään yhden ratsastustunnin pienryhmässä sekä maastakäsittelyharjoituksia, teoriaa yms. Ratsukot jaetaan tunneille iän, ratsastustason sekä tavoitteiden mukaan.

Nuorisovalmennuspäivät vuonna 2022:

19.2.     Iso-Tuomiston tila, Ryttylä

10.4.   Iso-Tuomiston tila, Ryttylä TÄYNNÄ

26.5.    Iso-Tuomiston tila, Ryttylä TÄYNNÄ

10.9.   Iso-Tuomiston tila, Ryttylä TÄYNNÄ

29.10.   Iso-Tuomiston tila, Ryttylä 1 Paikka

3.12.  Iso-Tuomiston tila, Ryttylä 1 Paikka

Et tarvitse välttämättä omaa hevosta, sillä Iso-Tuomistossa on mahdollisuus saada tallin opetushevonen käyttöön. Alsaela tukee valmennuksia, joten päivähinta jäsenille on vain 65 €, ei-jäsenille hinta on 90€/ valmennus joten jäsenyys kannattaa :) Sisältää myös päivän ruokailut (aamupala, lounas). Valmennukseen on mahdollista käyttää talkoopisteitä 10 pistettä/valmennus.

Valmennuspäivät tulee maksaa aina viimeistään kaksi viikkoa ennen Alsaelan tilille FI29 5104 0020 1112 45 viitenumerolla 2008.

Myös vanhempien on mahdollista ostaa itselleen ruoka hintaan 10€,  joka maksetaan käteisellä valmennuksen yhteydessä.

Valmennuksiin mahtuu 9 ratsukkoa/päivä.

Ilmoittautuminen valmennuksiin on sitova! Jos et itse pääse paikalle, ilmoita asiasta pikaisesti ja hanki tilallesi joku saman tasoinen.

Osallistujia ei ole tallin tai järjestäjän puolesta vakuutettu.

Jos et vielä ole jäsen, niin lomake löytyy täältä.

ILMOITTAUDU VUODEN 2022 VALMENNUSRYHMÄÄN alla olevalla lomakkeella:

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.