Nuoriso

Nuorisopäivät 2024

Alsaelan nuorisopäivät on tarkoitettu kaikille alle 21-vuotiaille kerhon jäsenille ja niitä järjestetään vuonna 2024 Annika Kyrklundin luona Iso-Tuomiston tilalla Ryttylässä. Kurssipäivien tavoitteena on tukea ja edistää nuorten islanninhevosharrastusta. Annika on  FEIF-ratsastuksenohjaaja (taso 2) ja kansainvälisen tason kilparatsastaja.

Päivät sisältävät vähintään yhden ratsastustunnin pienryhmässä sekä maastakäsittelyharjoituksia, teoriaa yms. Ratsukot jaetaan tunneille iän, ratsastustason sekä tavoitteiden mukaan.

Nuorisovalmennuspäivät vuonna 2024, KEVÄT:

Kesän ja syksyn päivämäärät julkaistaan pian!

Järjestetään Iso-Tuomiston hevosilla, sinulla on mahdollisuus osallistua myös omalla hevosellasi. Alsaela tukee nuorisopäiviä, joten päivähinta jäsenille on vain 70 €, ei-jäsenille hinta on 100 €/ valmennus, joten jäsenyys kannattaa!  Sisältää myös lounaan.

Nuorisopäivät tulee maksaa aina viimeistään kaksi viikkoa ennen:

Alsaela FI29 5104 0020 1112 45

Viitenumero 2008

Myös vanhempien on mahdollista ostaa itselleen ruoka hintaan 20 €,  joka maksetaan käteisellä kyseisenä kurssipäivänä. Sisältää laktoosittoman ja tarvittaessa gluteenittoman/kasvisruoan.

Nuorisopäiville mahtuu 9 osallistujaa / päivä.

Ilmoittautuminen valmennuksiin on sitova! Jos et itse pääse paikalle, ilmoita asiasta pikaisesti ja hanki tilallesi joku saman tasoinen.

Osallistujia ei ole tallin tai järjestäjän puolesta vakuutettu. Huolehdithan, että sinulla itselläsi voimassa oleva tapaturmavakuutus.

Jos et vielä ole jäsen, niin lomake löytyy täältä.

ILMOITTAUDU VUODEN 2024 NUORISORYHMÄÄN alla olevalla lomakkeella: