Juniorit

Alsaelan junioripäivät on tarkoitettu kaikille alle 13-vuotiaille kerhon jäsenille ja ne järjestetään vuonna 2021 Annika Kyrklundin luona Iso-Tuomiston tilalla Ryttylässä. Junnupäivien tavoitteena on tukea ja edistää nuorten islanninhevosharrastusta. Annika on  FEIF-ratsastuksenohjaaja (taso 2) ja kansainvälisen tason kilparatsastaja.

Päivät sisältävät vähintään yhden ratsastustunnin ryhmässä sekä maastakäsittelyharjoituksia, teoriaa yms. Ratsukot jaetaan tunneille iän, ratsastustason sekä tavoitteiden mukaan.

Keväälle on sovittu 2 valmennuspäivää ja niitä jatketaan syksyllä jos innokkaita riittää.

Junioripäivät vuonna 2022:

Ilmoitetaan piakkoin! =)

Et tarvitse välttämättä omaa hevosta, sillä Iso-Tuomistossa on mahdollisuus saada tallin opetushevonen käyttöön. Päivähinta jäsenille on vain 50 €, ei-jäsenille hinta on 70€/ päivä, joten jäsenyys kannattaa :) Sisältää myös päivän ruokailut (aamupala, lounas). Valmennukseen on mahdollista käyttää talkoopisteitä 10 pistettä/valmennus.

Junnupäivät tulee maksaa aina viimeistään kaksi viikkoa ennen Alsaelan tilille FI29 5104 0020 1112 45 viitenumerolla 2008.

Valmennuksiin mahtuu 10 ratsukkoa/päivä.

Ilmoittautuminen on sitova! Jos et itse pääse paikalle, ilmoita asiasta pikaisesti ja hanki tilallesi joku saman tasoinen.

Osallistujia ei ole tallin tai järjestäjän puolesta vakuutettu.

Jos et vielä ole jäsen, niin lomake löytyy täältä.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Annika ja Flipi