Kilpailukutsu III 2015

Alsaela Talvi Cup II

La 28.2.2015 klo 10.00

Harjoituskilpailut Equiser / Merikarin tallin maneesissa, Äimäläntie 1132, 36640 Iltasmäki, Pälkäne

LUOKAT

I FS1 kouluratsastusluokka

II T5 Töltti

III V5 Nelikäynti

IV T8 Töltti

V T1 Töltti

VI V1 Nelikäynti

VII T2 Töltti

Kilpailuluokkien kuvaukset löytyy täältä

KILPAILULUVAT

Vaatimuksena jonkin paikalliskerhon jäsenyys tai SIHY:n jäsenyys. Hevosen on oltava Suomen Hippoksen rekisterissä islanninhevosena tai rekisteröity World Fenguriin.

ILMOITTAUTUMINEN

Netin sähköisellä lomakkeella 23.2. mennessä: ILMOITTAUTUMINEN

KILPAILUMAKSUT

Ilmoittautumismaksu 20€, luokkamaksu 10€. Jälki-ilmottautumis/muutosmaksu 5 €. Maksut ovat ratsukkokohtaiset. Maksun viestikenttään tulee laittaa ratsukon nimet sekä luokat, joihin ratsukko/ratsukot osallistuvat. Kuitti maksusta mukaan kisapaikalle ilmoittautumiseen. Kilpailumaksuihin voi käyttää talkoopisteitä. Mikäli käytät pisteitä, mainitse se maksun viestikentässä.

Tilinumero/Alsaela FI29 5104 0020 1112 45 . Maksujen eräpäivä 23.2.2015.

AIKATAULUT

Lähtölista julkistetaan Alsaelan facebook sivuilla https://www.facebook.com/groups/alsaela sekä tällä sivulla.

MUUTA TIETOA

Hevonen tulee olla rokotettu FEIF:n sääntöjen mukaan. (6kk:n sääntö)

Tiedustelut ja mahdolliset peruutukset ilmoittautumisajan päätyttyä:

Johanna Niemi p. 040 836 6343.

Peruutustapauksissa saa rahansa takaisin vain lääkärin tai eläinlääkärin todistusta vastaan.

Kilpailupaikkana on Equiserin / Merikarin Tallin maneesi. Karsinapaikat ovat valitettavasti jo kaikki varattuja.

Tuomareina toimivat paikalliskerhotuomarit Satu Vuorio ja Saara Suutarla sekä kansallinen tuomari Johanna Renlund.

Viimeisessä, kolmannessa, Alsaela Cupissa ratkeaa myös Cup-mestaruus.

Järjestäjä pidättää itsellään oikeuden muutoksiin ja oikeuden rajoittaa osallistujamäärää. Mikäli pakkasta on yli -15 c, kisat perutaan. Päätös tehdään edellisenä iltana ja julkaistaan Alsaelan kotisivuilla ja facebook sivuilla. Kisoissa noudatetaan FIPO sääntöjä ja soveltuvin osin SRL:n ja ESRA:n sääntöjä. Kilpailualueella on kypäräpakko.