Sennukurssit 2022 ilmoittautuminen avattu!

9.1.2022

Haluatko oppia askellajiratsastuksen alkeita, vahvistaa jo oppimiasi asioita tai edistyä ja oppia uusia askellajien kimurantteja tekniikoita, ratsastaa ja pitää hauskaa hyvässä seurassa hyvillä hevosilla? Alsaelan sennujen ratsastuskursseilla tämä kaikki on mahdollista Annika Kyrklundin (FEIF taso 2) opissa Iso-Tuomiston tilalla Hausjärven Ryttylässä.

Alsaelan aikuisten ratsastuskursseja järjestetään kuusi kertaa Iso-Tuomistossa vuonna 2022. Kurssipäivät ovat avoimia kaikille kokemukseen katsomatta. Kurssipäivät ja opetukset suunnitellaan aina kulloisenkin ryhmän mukaan ja käytössä ovat Annikan osaavat ja turvalliset hevoset.

Kurssien sisältö ja hinta:

- 2 x ratsastus 3 hlö pienryhmissä, aamiainen ja lounas

- hinta Alsaelan jäsenille 78€. Hintaa on mahdollista alentaa keräämilläsi talkoopisteillä max 10pst/kurssipäivä. Jäseneksi voi liittyä TÄSTÄ!

- hinta ei-jäsenille 100€

Kurssipäivät:

5.2. (täynnä)

2.4. (täynnä)

21.5. (täynnä)

22.5. (täynnä)

27.8. (täynnä)

1.10. (täynnä)

2.10. (2 paikkaa)

12.11. (täynnä)

Ilmoittautumiseen TÄSTÄ!
Ilmoittautuminen kursseille on sitova, joten mikäli sairastut tai et muusta syystä pääsekään kurssille, niin voit myydä paikkasi jollekin toiselle omatoimisesti. Kurssit on olleet suosittuja ja olemme ottaneet halukkaita jonotuslistalle. Eli voit myös kysyä Alsaelalta korvaajaa paikallesi, mikäli et pääsekään kurssille.

UUTTA: Kurssipäivään mahtuu enintään 9hlö, joten tunnit ovat tehokkaita pienryhmätunteja. Mahdollisesta peruuntumisesta ilmoitetaan 2vko ennen kurssipäivää. Järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.

Kurssipäivät tulee maksaa viimeistään 2vko ennen kurssia Alsaelan tilille FI29 5104 0020 1112 45, viitenumero 2011.

Tervetuloa mukaan mukaville ja opettavaisille kursseille! =)