Alsaela TeamSales

Uusi Alsaelan Stadium seuramallisto! Tilaa heti suoraan kotiisi!

PDF-tiedostoAlsaela_Stadium_17032021.pdf (2.0 MB)
Tilausalusta yksittäisen kuluttajan tilauksille. Ei vaadi rekisteröitymistä tai kirjautumista. Tilaa haluamasi tuotteet itse käyttäen valitsemaasi tilaus- ja maksutapaa. Seura ei ole välikätenä. Valikoima sisältää keskusvarastolla olevia tuotteita. Toimitusaika verkkokaupan toimitusaika + 3pvä. Tilauksista aina bonus Alsaelalle automaattisesti.

Olemme yhdessä Stadiumin kanssa luoneet seuramallistomme ja Stadium Team Salesin uudistuksen myötä seuratuotteiden ostaminen on nyt entistä helpompaa.

Stadium tarjoaa mahdollisuuden sinulle Islanninhevosystävät Alsaelan jäsenenä tehdä ostoksia suoraan stadium.fi sivustolla.

Stadium.fi/seurat sivustolla voit seuran jäsenenä ostaa seuramallistomme valikoituja tuotteita painatuksilla.

Islanninhevosystävät Alsaelan seuratuotteiden tilaaminen

Löydät Islanninhevosystävät Alsaelan malliston menemällä osoitteeseen www.stadium.fi, valitsemalla seurat ja kirjoittamalla hakukenttään esim ”Alsaela”.

Alla myös suora linkki Islanninhevosystävät Alsaelan mallistoon:

Huomioi kuitenkin seuraavat seikat tehdessäsi tilausta:

Mallistossa on erikseen miesten, naisten ja lasten koot tuotteista.

• Junior-kokoiset tuotteet tunnistaa tuotenimen perässä olevasta JR-yhdistelmästä sekä tuotteen tuotetiedoista.
  • Naisten tuotteet tunnistaa lyhenteestä W tai Wmn tuotenimen perässä. Myös klikkaamalla tuotteen auki näet tuotetiedoista onko kyseessä naisten malli.

Lisää haluamasi tuote/tuotteet ostoskoriin, maksa tilauksesi verkkokaupan kassalla ja saat valita haluatko:

• Toimituksen kotiin. (Toimitusmaksu 14,90€)
  • Toimituksen lähimpään PostNordin noutopisteeseen. (Toimitusmaksu 0€ vähintään 29,90€ tilauksiin, muutoin 3,90€)
  • Toimituksen lähimpään Stadium myymälään. (Toimitusmaksu 0€) (Korona-tilanteesta johtuen, toiminne saattaa olla pois käytöstä)
  • Tilauksesi on 5-10 arkipäivässä valitsemassasi toimituspisteessä.