Alsaelan kurssit siirretään

18.3.2020

Kaikki Alsaelan kurssit siirretään tulevaisuuteen.

Valtioneuvoston 16.3. tekemät päätökset ja 18.3. koko maahan julistettava poikkeustila vaikuttavat väistämättä myös harrastustoimintaan.

Alsaela on päättänyt olla vastuullinen toimija ja siirtää kaikki kurssitoimintansa tuonnemmaksi. Vaikka ratsastus ulkotiloissa on oikein toteutettuna melko riskitöntä, liittyy kursseihin myös yhteisruokailuja ja sisätiloissa oleskelua, jotka muodostavat merkittävän virusten tarttumisriskin.

Junnuvalkut, sennukurssit ja suunniteltu askellajikurssi järjestetään mahdollisimman pian, kun tilanne normalisoituu. Tällä hetkellä on mahdotonta arvioida ajankohtia, mutta toimimme välittömästi tilanteen muuttuessa ja sovimme kevään kursseille ilmoittautuneiden/kurssimaksunsa jo maksaneiden kanssa mahdollisimman monelle sopivan ajankohdan.

Kurssimaksuja ei juuri nyt palauteta, mutta mikäli korvaava ajankohta ei maksaneille sovi, palautamme maksut siinä vaiheessa, jos poisjääntejä tulee.

Toivomme kaikilta ymmärrystä asiassa. Ja ennenkaikkea: suojelkaa itseänne, ikäihmisiä ja pitkäaikaissairaita lähimmäisiä.

Terveyttä ja kaikesta huolimatta heräävän kevään iloa kaikille!

Alsaelan hallitus

[https://valtioneuvosto.fi/…/hallitus-totesi-suomen-olevan-p…]